ក្រុមកីឡាករអេឡិចត្រូនិច Klach Ey កម្ពុជា គ្រងជើងឯកព្រឹត្តិការណ៍ MATIC អន្តរជាតិប្រចាំឆ្នាំ២០១៩ ក្រោយយកឈ្នះក្រុមម៉ាឡេស៊ី Suicide នៅវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រក្នុងលទ្ធផល ២-០។ ការអត់ធ្មត់និងអធ្យាស្រ័យគ្នាក្នុងក្រុម ត្រូវបានកីឡាករ គង់ សុវត្ថិឌី ចាត់ទុកជាកត្តាចម្បង ដែលជួយឲ្យក្រុម Klach Ey ឈ្នះជើងឯកសម្រាប់ការចូលរួមលើកដំបូងរបស់ខ្លួន។
ក្រោយឈ្នះជើងឯកអន្តរជាតិ MATIC 2019 កីឡាករ គង់ សុវត្ថិឌី ប្រធានក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិច Klach Ey ចាត់ទុកការចេះអត់ធ្មត់និងអធ្យាស្រ័យឲ្យគ្នាពេលសមាជិកណាម្នាក់ក្នុងក្រុមបង្កើតកំហុស ជាកត្តាចម្បងជួយឲ្យក្រុមខ្លួន ទទួលបានជោគជ័យដ៏ធំធេង សម្រាប់ការចូលរួមលើកដំបូង។ ការចេះបត់បែនតាមកាលៈទេសៈ លេងស៊ីសង្វាក់ និងយល់ចិត្តគ្នា ក៏ជាកត្តារួមចំណែកក្នុងភាពជោគជ័យនេះដែរ។
ក្នុងបទសម្ភាសជាមួយអ្នកសារព័ត៌ក្រោយការប្រកួតកីឡាករ គង់ សុវត្ថិឌី បានរៀបរាប់យ៉ាងដូច្នេះថា៖«ក្នុងការលេង យើងត្រូវចេះអត់ឱន និងអធ្យាស្រ័យគ្នា បើទោះជាសមាជិកណាម្នាក់បង្កកំហុស ឬធ្វើអ្វីខុសពីក្បួនដែលយើងបានរៀបក៏ដោយ យើងត្រូវចេះសម្រួល ដើម្បីឲ្យតិចនិករបស់យើងដំណើរទៅយ៉ាងរលូន និងទទួលបានជោគជ័យ»។
ជាមួយការបង្ហាញអារម្មណ៍រំភើបរីករាយ ដែលក្រុមខ្លួនបាននាំជ័យជម្នះដ៏ធំធេងជូនជាតិមាតុភូមិក្នុងនាមជាម្ចាស់ផ្ទះ ប្រធានក្រុមរូបនេះអះអាងថា ក្រុមពួកគេក៏មានបញ្ហាបន្តិចបន្តួចផងដែរពេលប្រកួតដំបូង។ ប៉ុន្តែការខិតខំស្វែងរកតិចនិកលេង និងសិក្សាពីផែនទី ដែលភាគីម៉ាឡេស៊ីជាអ្នកជ្រើសរើស ទើបធ្វើក្រុមគេទទួលបានជ័យជម្នះក្នុងការប្រកួត។
ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិក Klach Ey ដែលជាម្ចាស់ជើងឯកថ្នាក់ជាតិទូទាំងប្រទេស បានយកឈ្នះក្រុម Suicide របស់ម៉ាឡេស៊ីក្នុងលទ្ធផល ២-០ នៅវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រ ដើម្បីគ្រងជើងឯកប្រចាំព្រឹត្តិការណ៍អន្តរជាតិ MATIC 2019។ តាមរយៈជ័យជម្នះនេះ ក្រុម Klach Ey ទទួលបានថវិកាលើកទឹកចិត្តចំនួន៦ពាន់ដុល្លារ ខណៈក្រុមរបស់ម៉ាឡេស៊ីទទួលបាន៣ពាន់ដុល្លារ។
សម្រាប់ការប្រកួតដែលរៀបចំនៅផ្សារទំនើបអ៊ីអន២ កាលពីថ្ងៃទី១៣ ខែមករា ឆ្នាំ២០១៩ ក្រុមតំណាងកម្ពុជាមួយនេះ បានយកឈ្នះក្រុមម៉ាឡេស៊ីក្នុងលទ្ធផល ៥-៣ ក្នុងហ្គេមទី១ និងបន្តយកឈ្នះ ៥-៣ ក្នុងហ្គេមទី២ ដែលជួយឲ្យក្រុមនេះឈ្នះជើងឯកតែម្តង។ មុនឡើងមកវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រ ក្រុម Klach Ey បានយកឈ្នះគូប្រកួតជាបន្តបន្ទាប់ក្នុងវគ្គជម្រុះវិលជុំ ក្នុងនោះយកឈ្នះក្រុម ម៉ាឡេស៊ី Suicide ៣-០, ឈ្នះក្រុមថៃ Safety First ៣-១ និងបន្តឈ្នះក្រុមចិន Ali Huaye ៣-២។
ប្រធានសហព័ន្ធកីឡាអេឡិចត្រូនិកកម្ពុជា លោក ជា ច័ន្ទបរិបូរណ៍ បានចាត់ទុកជ័យជម្នះខាងលើជាសមិទ្ធផលដ៏ធំធេង និងជាមោទកភាពសម្រាប់ក្នុងនាមជាម្ចាស់ផ្ទះរៀបចំការប្រកួត MATIC នៅឆ្នាំ២០១៩នេះ។ ជាមួយការអបអរ រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងព័ត៌មានរូបនេះបានបន្ថែមថា៖«បើនិយាយពីវិញ្ញាសា MATIC កម្ពុជាយើងឈរលើលទ្ធផលមួយ គួរឲ្យមោទកភាពណាស់។ បើនិយាយពីប្រវត្តិប្រកួតកន្លងមកក្នុងចំណោម៦លើក កម្ពុជាគ្រងជើងឯក៣លើក និងប្រទេសដទៃ៣លើក»។
សម្រាប់លោក ជា ច័ន្ទបរិបូរណ៍ កីឡា E-Sports ជាប្រភេទកីឡាដ៏ពិបាក បើធៀបទៅនឹងកីឡាផ្សេងៗ។ ព្រោះកីឡានេះគ្មានវិញ្ញាជាក់លាក់សម្រាប់ប្រកួតនោះទេ ពោលគឺផ្លាស់ប្តូរទៅតាមការវិវត្តនៃប្រភេទសហ្គេម។ «ខ្ញុំសុំបញ្ជាក់បន្តិចថា វិញ្ញាសា E-Sports គឺពិបាកណាស់ ព្រោះវាមានវិញ្ញាសាច្រើន។ បើយើងពង្រឹងផ្នែកវិញ្ញាសា MATIC ជាវិញ្ញាសាមួយក្នុងចំណោមវិញ្ញាសាជាច្រើន យើងក៏ត្រូវពង្រឹងវិញ្ញាសាផ្សេងៗផងដែរ ដើម្បីត្រៀមប្រកួតលើឆាកអន្តរជាតិ»។ នេះជាការលើកឡើងរបស់លោក ជា ច័ន្ទបរិបូរណ៍។
សម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួត MATIC 2019 នេះដែរមាន៤ប្រទេសចូលរួម គឺក្រុម Klach Ey របស់ម្ចាស់ផ្ទះកម្ពុជា, ក្រុម Ali Huaye របស់ចិន, ក្រុម Safety First របស់ថៃ និងក្រុម Suicide របស់ម៉ាឡេស៊ី។ ក្នុងការប្រកួតនោះដែរ លោក ជា ច័ន្ទ បរិបូរណ៍ ក៏បានប្រគល់ទង់ព្រឹត្តិការណ៍ MATIC ឲ្យប្រទេសចិន ដែលត្រូវធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះព្រឹត្តិការណ៍នេះនៅឆ្នាំ២០២០ ផងដែរ៕