ក្នុងថ្ងៃនេះ ក្រុមហ៊ុនសែលកាត ត្រូវបានប្រកាសទទួលស្គាល់ ដោយស្ថាប័ន OpenSignal ជាជ័យលាភីពានរង្វាន់ បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម (Games Experience) ដំបូងគេបង្អស់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
សេចក្តីប្រកាសនេះ បានបញ្ជាក់ឱ្យកាន់តែច្បាស់ នូវភាពនាំមុខគេរបស់ក្រុមហ៊ុនសែលកាត លើវិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិកនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ក៏ដូចជាបង្ហាញឱ្យឃើញថា យុទ្ធសាស្ត្ររបស់ក្រុមហ៊ុន ក្នុងការផ្តល់ជូនបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់បណ្តាញទូរស័ព្ទចល័ត ប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់ដល់អ្នកស្នេហាវិស័យហ្គេម ដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់យ៉ាងទូលំទូលាយនៅក្នុងតំបន់ និងពិភពលោកផង។
Opensignal គឺជាស្ថាប័នឯករាជ្យមួយ ដែលបានបង្កើតស្តង់ដារពិភពលោក សម្រាប់ការវិភាគ ទៅលើបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័ត របស់អតិថិជន។
តាមរយៈរបាយការណ៍ចុងក្រោយរបស់ស្ថាប័ននេះ ស្តីអំពីប្រទេសកម្ពុជា ក្រុមហ៊ុនសែលកាត គឺជាប្រតិបត្តិករថ្នាក់ជាតិតែមួយគត់ ដែលអ្នកប្រើប្រាស់ ទទួលបានបទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេមកម្រិតខ្ពស់ជាងគេបំផុត ក្នុងបណ្តាញ4G។
បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេមរបស់សែលកាត នៅលើបណ្តាញ 4GLTE ទទួលបានពិន្ទុ 47.2 ក្នុងចំណោមពិន្ទុផ្តល់ជូន 100 ខណៈក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូរសព្ទមួយចំនួនទៀតនៅកម្ពុជា ទទួលបានពិន្ទុទាបជាងនេះ។
លោក អៀន វ៉ាតសុន (Ian Watson) នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនសែលកាត បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រទេសកម្ពុជា ត្រូវតែខិតខំបង្កើនកម្រិតគុណភាពបន្តទៀត ទើបអាចឈានទៅដល់កម្រិតប្រដំប្រសងគ្នា ជាមួយនឹងទីផ្សារកីឡាអេឡិចត្រូនិកឈានមុខគេផ្សេងទៀត ដូចជាប្រទេសថៃ និងប្រទេសម៉ាឡេស៊ីជាដើម ដែលទីផ្សារទាំងពីរនេះ ទទួលបានពិន្ទុ សម្រាប់បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម ច្រើនជាង 70 (ពោលគឺឋិតនៅក្នុងកម្រិត “បង្គួរ”) ។
លោក វ៉ាតសុន បានមានប្រសាសន៍បន្តទៀតថា សែលកាត បានចាប់ផ្តើមផ្តោតទៅលើវិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិក ចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០១៨មកម្ល៉េះ។ ទន្ទឹមនឹងនោះ ក្រុមហ៊ុន ក៏បានរៀបចំកម្មវិធីប្រកួត ក៏ដូចជាចាប់ដៃគូសហការ ដើម្បីជួយបំពេញសេចក្តីត្រូវការរបស់សហគមន៍កីឡាអេឡិចត្រូនិក នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ ដែលតាមការប៉ាន់ស្មានក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន គឺមានជាង ២លាននាក់។
លោក វ៉ាតសុន បន្ថែមដូច្នេះ៖«ខណៈដែលសែលកាតអាចទទួលបានពិន្ទុ 47.2 សម្រាប់បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម 4G នេះ គឺយើងអាចសន្មត់បានថា វាជាសមិទ្ធផលដ៏អស្ចារ្យបំផុតមួយ ព្រោះថាបើពិនិត្យមើលទៅកាន់ប្រទេសថៃ និងម៉ាឡេស៊ីឯណោះវិញ ទីផ្សារឈានមុខគេទាំងពីរនេះ មានអ្នកលេងហ្គេមប្រហែលជាង ២០ លាននាក់ ហើយប្រតិបត្តិករបណ្តាញទូរស័ព្ទចល័តរបស់ពួកគេ ដែលមានដូចជា AIS និង Maxis វិញទៀតសោត ក៏សុទ្ធតែមានសមត្ថភាពខ្ពស់ ទៅលើការរៀបចំកម្មវិធីសម្រាប់វិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិករបស់ពួកគេផងដែរ»។
ក្រុមហ៊ុនសែលកាត នឹងនៅតែបន្តគាំទ្រ ក៏ដូចជាជួយអភិវឌ្ឍសហគមន៍វិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិកនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា រួមទាំងជួយផ្សាភ្ជាប់កីឡាករក្នុងស្រុក ជាមួយនឹងវិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិកអន្តរជាតិ ដែលកំពុងរីកលូតលាស់ជាខ្លាំង ដើម្បីចូលរួមជំរុញទឹកចិត្តដល់អ្នកសេ្នហាវិស័យហ្គេមទាំងអស់ ដែលចង់ក្លាយខ្លួនជាកីឡាករអាជីព នៅក្នុងវិស័យកីឡាមួយនេះ។
លោក វ៉ាតសុន បានកោតសរសើរជាខ្លាំង ចំពោះស្ថាប័នឯករាជ្យអន្តរជាតិ ដែលក្នុងនោះរួមមានស្ថាប័ន Opensignal ជាដើម ដែលបានខិតខំប្រឹងប្រែង ក្នុងការស្វែងយល់ពីតម្រូវការ និងអាកប្បកិរិយារបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ក្នុងសម័យដ៏ជឿនលឿនបំផុតបែបនេះ ដើម្បីណែនាំនូវកម្រិតវាស់ស្ទង់ថ្មី តួយ៉ាងដូចជា បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេមនេះជាដើម។
កម្រិតវាស់ស្ទង់ថ្មីនេះ ដែលត្រូវបានបង្កើតផ្អែកលើស្តង់ដាររបស់ ITU (សហភាពទូរគមនាគមន៍អន្តរជាតិ) នឹងចូលរួមវិភាគ ទៅលើបទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម ជាលក្ខណៈបណ្តាញលើទូរស័ព្ទចល័ត ថាតើវានឹងមានឥទ្ធិពលបែបណាខ្លះ ទៅលើលក្ខខណ្ឌបណ្តាញទូរស័ព្ទចល័ត ដែលក្នុងនោះ រួមមានទាំងល្បឿននៃការបញ្ជូនទិន្នន័យ និងបញ្ហារួមទាំងភាពយឺតយ៉ាវ នៃការបញ្ចូនរលកសញ្ញាផងដែរ។
លោក វ៉ាតសុន បានឱ្យដឹងទៀតថា៖«ក្នុងចំណោមកីឡាករហ្គេមទាំងអស់ ពិតជាមិនមាននរណាដែលចង់ចាញ់ការប្រកួត ដោយសារតែបណ្តាញអ៊ីនធឺណិតដំណើរការយឺតនោះឡើយ។ ជាពិសេសសម្រាប់កីឡាអេឡិចត្រូនិក ដែលជាប្រភេទហ្គេម ទាមទារឱ្យប្រើប្រាស់ជំនាញខ្លាំងនេះតែម្តង គឺបណ្តាញអ៊ីនធឺណិត មានតួនាទីសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ពោលគឺវាអាចមានឥទ្ធិពលកំណត់ជោគវាសនា អ្នកនាំមុខគេ នៅក្នុងតារាងចំណាត់ថ្នាក់តែម្តង»។
ដើម្បីអបអរសាទរ នូវសមិទ្ធផលដែលទទួលបាននេះ ក្រុមហ៊ុនសែលកាត នឹងរៀបចំកម្មវិធីផ្សាយរយៈពេលពេញមួយថ្ងៃ នាថ្ងៃទី ១៤ ខែសីហាខាងមុខ ដើម្បីឱ្យអ្នកលេងហ្គេម អាចស្វែងយល់បន្ថែមអំពីកីឡាអេឡិចត្រូនិក ក៏ដូចជាដើម្បីឱ្យពួកគាត់បានទស្សនា នូវការប្រកួតប្រជែងគ្នាដោយផ្ទាល់ របស់កីឡាករហ្គេមអាជីព នៅលើបណ្តាញទូរស័ព្ទចល័តសែលកាតផងដែរ។
ព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួតប្រជែងនេះ នឹងមានផ្សាយផ្ទាល់នៅលើទំព័រហ្វេសប៊ុកថ្មី របស់សែលកាត ដែលមានឈ្មោះថា PlayGame ដោយក្នុងនោះ នឹងមានការចូលរួមពីសំណាក់កីឡាករ និងអ្នកអត្ថាធិប្បាយល្បីៗ រួមមានដូចជា ក្រុម Orange Esports, Henaa, Ice Frogz, Ream Angkor, Private Plork និងក្រុមកីឡាករផ្សេងៗជាច្រើនទៀតផងដែរ។
ព័ត៌មានបន្ថែមស្តីអំពីការវាស់ស្ទង់ និងការផ្តល់ពិន្ទុទៅលើ បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម របស់ស្ថាប័ន OpenSignal (2020)៖
សម្រាប់ការវាស់ស្ទង់ទៅលើ បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេមលើទូរស័ព្ទចល័ត ជាលក្ខណៈបណ្តាញ គឺប្រទេសសិង្ហបុរី ជាជ័យលាភីមេដាយមាស ដែលទទួលបានពិន្ទុ 84.5។
កីឡាករនៅតាមបណ្តាប្រទេសក្នុងទ្វីបអាស៊ីមានកម្រិត បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម ច្រើនសណ្ឋានជាងតំបន់ផ្សេងៗដទៃទៀត ដោយក្នុងនោះ៖
31 ភាគរយនៃបណ្តាប្រទេសក្នុងទ្វីបអាស៊ី បានស្ថិតនៅក្នុងចំណាត់ថ្នាក់ខ្សោយ 27 ភាគរយ បានឋិតនៅក្នុងកម្រិតបង្គួរ 15 ភាគរយ ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់ល្អ និង 8 ភាគរយទៀត ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់ល្អបំផុត។
ទីផ្សារហ្គេមសំខាន់ៗនៅក្នុងអាស៊ី ដែលទើបតែឈានដល់កម្រិតពាក់កណ្តាល នៃតារាងសម្រាប់បទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេម មានដូចជា៖ ទីក្រុងហុងកុង ប្រទេសម៉ាឡេស៊ី ថៃ និងវៀតណាម ដែលបទពិសោធន៍នៃការលេងហ្គេមមានកម្រិតបង្គួរ ខណៈប្រទេសឥណ្ឌូណេស៊ី បានធ្លាក់ចូលទៅក្នុងចំណាត់ថ្នាក់ខ្សោយ ដោយទទួលបានពិន្ទុត្រឹមតែ 63.6 ប៉ុណ្ណោះ៕
(អត្ថបទពាណិជ្ជកម្ម)